RSS Feed

PP 008 – trening #3

Posted on

Vreme je za novi trening. Ovaj put… pravi trening. U pitanju je niz bodyweight vežbi, tj vežbi koje radite bez dodatnog opterećenja, koristeći težinu sopstvenog tela. Ako mislite da je lako, uskoro ćete biti razuvereni.

Zadatak: 5 prisoner čučnjeva, 5 sklekova, 5 iskoraka levom, 5 iskoraka desnom nogom, 15 minuta AMRAP

Hajde da zajedno dešifrujemo ovaj zadatak.

Prisoner čučanj. Čučanj bez dodatnog opterećenja. Ono što ga razlikuje od običnog čučnja je položaj ruku; naime, prsti su ukršteni iza glave, a laktovi rašireni u stranu. Grudi su izbačene napred, a lopatice maltene spojene. Kao i svaki drugi čučanj, „lomite“ ga u kuku, ne u kolenima. Kuk ide pozadi, kao da ćete da sednete na stolicu. Spuštate se što je niže moguće, vodeći računa da ne podižete pete sa poda. Raskoračni stav malo širi od širine ramena. Pri podizanju, gledajte da čučanj završite kukovima, tj da „stisnete guzove“ i karlicom „pogurate“ napred. Tzv. „hip hinge“.

Sklekove smo već apsolvirali, iskorak takođe. Na prvi pogled, jednostavno i ne previše zahtevno. Međutim, da bi celu stvar učinila interesantnijom, dodala sam element vremena. Ovu vežbu radite 15 minuta. Jednu rundu vežbi čini 5 čučnjeva, 5 sklekova, 5 +5 iskoraka. Cilj je da za 15 minuta uradite što više ovih rundi.

Znači, uradite 5 čučnjeva. Odmah nakon toga radite sklekove. Odmah nakon slekova, počinjete sa iskorakom. 5 iskoraka jednom nogom, pa 5 iskoraka drugom nogom. OK, to je jedna runda. Idemo dalje, od početka. 5 čučnjeva, 5 sklekova, 5+5 iskoraka… pa ponovo… i opet… i opet… sve dok ne prođe 15 minuta.

Naravno, cilj je da uradite što više rundi za zadato vreme. To je ujedno i značenje skraćenice AMRAP – as many reps as possible. Koliko ćete rundi biti u stanju da uradite za 15 minuta zavisi od vaše kondicije i snage. Ali i motivisanosti. Da bi efekat ovog treninga bio što veći, morate da zagrizete. Da pravite što kraće pauze između rundi. Da se takmičite protiv onog glasa u glavi koji će vam uporno suflirati da „nema potrebe da se žuri, da ima vremena, da možete da odmorite“… Na kraju krajeva, za vaše rezultate odgovarate samo sebi. Od vas sve zavisi.

Hajde sad. Vi ste na redu. Ne vraćajte mi se bez barem 10 rundi. 😉

Ivy

Advertisements

About Conniving Ivy

Fitness enthusiast prone to extreme experimenting in dieting and nutrition. Resident slave master at local gym. Motto: "train like tomorrow's your cheat day!"

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: