RSS Feed

Monthly Archives: August 2013

Zečice, braćale i pink tegići

Posted on

Nekoliko stvari koje mi se već neko vreme vrzmaju po glavi, a koje nikako nisam stigla da pretočim u adekvatan tekst iz jednog prostog razloga – lenjost. Ukoliko negodujete kada žensko psuje i govori prostakluke, zaobiđite ovaj tekst. Hvala.
Dakle…

dZ1Rtl9OBe
1 – kardio zečice, da li vidite sebe? Da li ste svesne da ta flašica negazirane mineralne vode koju držite u tim Aušvic ručicama dok đipate po traci za trčanje ima zapravo veću težinu od onih pink tegića kojima ćete posle kardio mrcvarenja da „radite ramena?“ Pa taj peškirić koji ste okačile sebi oko ramena (kojim brišete znoj sa vašeg taze našminkanog lica) ima više svrhe nego svo to vaše naknadno mlataranje tegićima. Ako se ono uopšte može nazvati tegom. I, da, još nešto – prestanite da trujete drage bucke pričama o opasnostima rada sa velikim težinama. Nemate jebeno pojma o čemu pričate.
2 – drage bucke što pravite sebi idole u kardio zečicama, ne gubite vreme. Ako želite da smršate, ne pitajte za savet žgoljave devojke koje nikada nisu ni bile gojazne. Pitajte nekoga ko je imao višak koji je uspeo da skine na zdrav način. Nije da reklamiram sebe, ali kao neko ko je ima preko 20kg viška, znam o čemu pričam. Skinula sam ih bez minuta trčanja ili vožnje bicikla, isključivo radom sa velikim težinama i korigovanom ishranom. Sve ostalo što vam kažu je sranje. Teško Sranje. Sa velikim „S“.
3 – S tim u vezi… MRŠAVNJE NIJE ISTO ŠTO I GUBITAK TELESNE MASNOĆE. Aman, pobogu. Nije bitno šta kaže jebena vaga, bitno je kako izgledate. I jeste, đipanje po eliptiku će smanjiti brojku na vagi, ali ćete izgledati LOŠE. Zato što ćete izgubiti mišiće, a ne masno tkivo. Bićete skinny-fat otromboljene karikature sjebanog metabolizma.
4 – dečače Božji, RADI MALO NOGE! Mole se vlasnici teretana da u iste postave ogledala koja prikazuju celokupnu figuru, a ne samo gornji deo tela. Da ako na taj način „braćale“ provale da izgledaju kao krompirići sa čačkalicama. Bicepsi i tricepsi me ne impresioniraju. Grudni mišići još manje. Imaš jebene grisine umesto nogu, a dupe ti je ravno kao Banat. Nemamo o čemu da pričamo. Idi stenji dok radiš pregib bučicama. Smejemo ti se iza leđa. Samo da znaš.
5 – „…ali moj trener kaže da…“ A je li? Šta kaže taj član osoblja čiji je jedini posao da vodi računa da ne pokvariš neku spravu i da ti teg baš ne padne na glavu… barem dok je on u neposrednoj blizini. Ljudi, morate da ukačite jednu stvar – posao individualnog trenera je da se bavi vašim treningom. Da vas forsira i gura. Zato što ga plaćate za to i to dobro. I ako ne dobijete rezultate za koje ste platili, jednostavno ćete raskinuti saradnju sa trenerom, što njemu nije u interesu. Zato će da se polomi oko vas. Sa druge strane, vaša klasična članarina u teretani ne pokriva troškove mukotrpnog objašnjavanja tehnike čučnja ili mrtvog dizanja. Naravno da će da vas pošalje na leg press i lat pulldown. To će mu oduzeti 2 minuta života.
*Nemate novca za ličnog trenera? Nema veze. Internet je prepun resursa koji će vam pomoći da savladate pravilno izvođenje osnovnih vežbi, kao što su čučanj, mrtvo dizanje, shoulder press. Nema izgovora.
6 – da li trenirate ili vežbate? Jednostavno pitanje. Koliko sebe ulažete u treningu? Da li u teretanu idete kada nemate šta drugo da radite, a grize vas savest da ceo dan provedete premeštajući se sa guza na guz? Ili u teretanu idete čak i onda kada vam se od iste govna jedu, kada vas hvata muka pri samoj pomisli na napore kojima ćete izložiti vaše telo koje se, baš danas, oseča izuzetno slabo i kilavo? To je nešto što morate sami sa sobom daraspravite. Koliko ste spremni da investirate u sebe? Rezultati koje očekujete su u direktnoj proporciji sa vašom posvećenosti teretani. Dakle… da li ideš da vežbaš? Ili ideš na trening?

vWAuNfeccg

7 – Previše je teško? Guess what, mora da bude. Ako nije teško, ako te ne gura van „comfort“ zone, onda je beskorisno. Hoćeš da odustaneš? Samo napred. Odustani. Niko te ne tera da ideš u teretanu. Idi kući, gledaj „Istražitelje iz Majamija“ i „Farmu“. Cool. Vrati se kada prelomiš neke stvari. Stvari koje vrede moraju da se zasluže. Nisi dostojan/dostojna onih tegova.
8 – nedelju dana treninga nije dovoljno da anulira mesece i mesece zapuštenosti. Nema brzih rešenja. Čovek se ne ugoji za nedelju dana. Čovek ne može ni da smrša za nedelju dana. Ali nije sve tako crno. Naprotiv. Rezultati su izvesni. U 100% slučajeva. Samo treba biti strpljiv i uporan.

upgzvDnTCN

Recept je jednostavan. Treniraj redovno. Povećavaj opterećenje kako vreme prolazi. Radi prave vežbe. Hrani se zdravo i prirodno. Daj svom telu vremena, i rezultati će doći. I biće fenomenalni.